אתרים ומשחקים לשיפור הקלדה בעברית ובאנגלית

שיפור הקלדה

לפני כ-5 שנים ומחצה, כתבתי פוסט המפרט 9 משחקי ושיעורי הקלדה, למי שמעוניין לשפר את מהירות ויעילות האצבעות שלו.

למרות התפשטות מסכי הטאץ' בכל מקום, חלק מאיתנו עדיין עובדים בשוטף על מקלדות של בני אדם (רק מקלדות מכניות עונות להגדרה הזו, כן?), ולמרות שאנחנו מקלידים כל היום וכל הלילה, תמיד אפשר לשפר את מהירות ההקלדה, הדיוק ושאר הביצועים. אז מה חדש בתחום משחקי ההקלדה?

10FastFingers – אתר תרגולי הקלדה בעברית ובאנגלית

אתר תרגול הקלדה

האתר הזה היווה את הטריגר לכתיבת הפוסט, שכן הוא מצא חן בעיניי בתוך 30 שניות. הממשק פשוט ונוח, יש בו לא מעט משתמשים אחרים והוא תומך בשלל שפות, כולל עברית. אפשר לעשות מבחן הקלדה רגיל או מתקדם, לשחק או להתחרות מול מקלידים אחרים. וכמו בכל אתר משחקים קהילתי טוב, יש הישגים שאפשר לצבור, כמו מספר מסוים של מבחנים ללא שגיאה, מהירות הקלדה וכן הלאה. מומלץ.

לאתר 10FastFingers

TypeRacer – מירוץ הקלדה

אתר מאתגר במיוחד, שמאפשר לכם להתחרות עם משתמשים אחרים תוך הקלדת ציטוטים מסרטים כמו "ספרות זולה". האתר בשפה האנגלית. כמו כן, האתר מהווה שיעור מוצלח במיוחד בענווה. יש שם מקלידים רציניים במיוחד, רבים מהם מקלידים במהירות של מעל 150 מילים לדקה.

לאתר TypeRacer

Type for your Life – משחק הקלדה פשוט למתחילים

תרגול הקלדה בשפה האנגלית. משחק פשוט מאוד, מתאים למתחילים. יש להקליד את המילים בצורה הנכונה על מנת לקפוץ מפלטפורמה לפלטפורמה.

Z-type – יורים ומקלידים

עוד משחק פשוט, אבל הגרפיקה שלו יותר כיפית, והוא כולל גם מוזיקת אמביינט נחמדה. בסך הכל לא מורכב במיוחד – הקלידו את המילים באנגלית כדי לחסל את החייזרים שתוקפים אתכם. מתחיל קל מאוד, אבל כמות התוקפים עולה בהתמדה.

תוסף לכרום – Typing Club

שיעורי הקלדה בסיסיים באנגלית, מסודרים לפי רמת קושי. פשוט ולא דורש כניסה לאתרים מוזרים.

לעמוד התוסף

אפליקציות למק

רשימה של חמש אפליקציות ללימוד ושיפור מהירות הקלדה באנגלית. שלא תגידו שלא מתייחסים פה למשתמשי מק. עכשיו תלכו מפה ותנו לאנשים הנורמליים לעבוד.

תמונה: https://www.flickr.com/photos/katiekrueger

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>