סוליטייר בליץ – משחק הפייסבוק החדש שישמיד לכם את הזמן

פופקאפ היא חברה מרושעת, זה ידוע. הרשעות שלהם נובעת בעיקר מהעובדה שיש להם נטייה לייצר משחקים בעלי יכולת אכזרית להעלים שעות שלמות מהחיים שלכם. ל-PopCap יש היסטוריה ארוכה של משחקים ממכרים: מ-Bejeweled המוכר, דרך Chuzzle, Insaniquarium, Zuma וכמובן Plants VS Zombies, שקצר שבחים רבים ב-2009 ו-2010. לאחרונה מתמקדים ב-PopCap בעיקר במשחקי פייסבוק, וגם כאן הם מייצרים להיט אחרי להיט. בניגוד לזינגה, שגונבים קונספטים וממחזרים רעיונות, לפופקאפ יש את היכולת (המרושעת) להתאים בצורה נהדרת את המשחקים שלהם לפייסבוק, להוסיף את האלמנטים החברתיים המתאימים (תחרות למי יש ניקוד יותר גבוה, בונוסים והשגים, שליחת מתנות) וליצור מערכת דירוג והתקדמות שלא מאפשרת לשחקן לנטוש לפני שישלים "רק עוד שלב אחד". כך, שיחררה החברה את זומה בליץ ו-Bejeweled Blitz והורידה עוד יותר את כמות השעות שבהן אנשים אשכרה עובדים כשהם במשרד.

כמובן, המשחקים האלה לא נוצרו למטרות אחווה, שלום ופילנתרופיה, אלא כדי לעשות כסף. וגם כאן פופקאפ יודעים מה הם עושים – אפשר לקנות כל מיני חיזוקים, בונוסים ופינוקים בכסף אמיתי. אישית, מעולם לא ביזבזתי אגורה על סוג כזה של סחורה, אבל יש מי שקונה – בעיקר כי לא קל להשיג את הבונוסים האלה באמצעות משחק בלבד, ויש מי שמעדיף קיצורי דרך.

אז מה יש לנו כאן – חברה מרושעת המייצרת משחקים ממכרים ומתמקדת לאחרונה בפייסבוק. לכן, נחרדתי לגלות אמש, כי פופקאפ החליטו להוציא משחק חדש – סוליטייר בליץ. חוקי המשחק הבסיסיים קשורים בצורה מעורפלת לסוליטייר שכולכם מכירים מ-Windows – צריך להעיף את כל הקלפים מהשולחן (שנמצא דווקא מתחת למים ועושה קולות נעימים של "בלו בלו" מדי פעם). סילוק הקלפים נעשה בסדר עולה או יורד, ללא קשר לצבע או סדרת הקלף. עד כאן – סטנדרטי לגמרי. אבל, סמכו על פופקאפ שלא יתנו לכם משחק משעמם, חלילה. יש כל מיני בונוסים, שדרוגים, הפצצות, תוספות זמן ומתנות בסוף המשחק, שמצטברות לכדי מטבעות כסף, המאפשרים לכם לרכוש עוד בונוסים, שדרוגים והפצצות. וכמובן, האלמנטים החברתיים לא נפקדים כאן – אפשרות הזמנת חברים, שליחת סרטנים וצדפות ולוח נקודות המדרג את כולם.

סוליטייר בליץ

אישית הייתי מוותרת על התולעת המעצבנת שעושה קולות נחנקים ומשתאים בצד (ומלחיצה, כי נדמה שהיא מרמזת שפיספסתי איזה קלף), אבל בסך הכל מדובר במשחק מהנה, שורף זמן קל משקל וממכר, עם אופציה להפיל בסם את כל החברים שלכם בפייסבוק. אה, ואם כבר התחלתם לשחק, שלחו איזה אלמוג. מישהו צריך לממן את כל הבונוסים האלה.

תגובה אחת ל-סוליטייר בליץ – משחק הפייסבוק החדש שישמיד לכם את הזמן

  1. בתיה

    משחק ממכר בטרוף….!!!! כל הכבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>