נו בוא, נו תלך

משחקים והימורים הם שני דברים שהולכים יופי ברשת. השילוב של השניים אמור להיות קטלני, ולכן קצת הפתיעה אותי ההודעה על סגירתו של האתר הישראלי "נו בוא".

חברים רשומים באתר קיבלו היום מייל קצר וחד משמעי, המסביר שמהיום לא ניתן להפקיד יותר כסף למשחקים באתר, לא ניתן לשחק יותר בעד כסף וכי מה-20 בנובמבר האתר ייסגר לחלוטין. השחקנים מתבקשים למשוך את כספם וללכת הביתה.

האתר איפשר לשחק בסוגים שונים של משחקי פלאש – מטריוויה ועד שש בש. אפשר היה לשחק תמורת כסף – ולקבל פרסים כספיים קטנים במידה שניצחתם, ואפשר היה לשחק בחינם – בשביל הכיף. לפחות בתחילת דרכו היה נראה שהאתר מלא אקשן ושמחה. מגוון המשחקים גדל משמעותית, ולאחרונה כלל גם משחקים כמו צ'אזל וזומה. סכומי הכסף עליהם היה ניתן לשחק היו קטנים (למשל, אפשר להמר על 2 שקלים, 5 שקלים או 10 שקלים), והיה נראה שיש כמה יוזרים שמצליחים להרוויח סכומים חביבים. לא מספיק כדי לשכור דירה בתל אביב, אולי, אבל בהחלט דמי כיס נחמדים.

מנהלי האתר לא סיפקו הסברים לסגירת האתר. נכון להיום, ניתן לראות באתר כי יש בו כ-268 אלף שחקנים רשומים – מספר נאה לכל הדעות. ייתכן מאוד שמרביתם לא רצו לשחק בכסף והאתר לא היה רווחי. ייתכן שאנשים רבים נרשמו אבל לא חזרו לאחר הפעם הראשונה (תופעה ידועה באתרי אינטרנט) וייתכן שהיה פה עניין בלתי חוקי וסגרו להם את השאלטר.

במאמר מוסגר, אני חייבת לציין שתהליך משיכת הכסף הקיים בחשבון היוזר הוא מסורבל ואווילי – ואני בטוחה שהנהלת noobo בונה על זה שיש מעט אנשים שיטרחו לשלוח צילום תעודת זהות + טופס בקשת משיכת כספים עבור איזה 10-15 שקל שתקועים להם שם בחשבון. יצא לי להשתמש בשירותיהם של כמה וכמה שירותי הימורים, ואף אחד לא עשה כזה עניין ממשיכת הזכיות. נו, אבל מה זה משנה – סוגרים את האתר, בואו נלך הביתה.

או פשוט, לאתר אחר.

2 תגובות ל-“נו בוא, נו תלך

  1. בשניה שהם עברו ממשחקי טריוויה לשש בש ולעוד משחקים שקשורים למשחקי מזל, אני מניח שמישהו הלך למשטרה.

  2. אינון לנדנברג

    האמת שהוא נוהל ע"י חבורה של קפיטליסטים פורעי חוק, הגורם המבצע היה הפנים היפות במשרד, בכל מקרה זה היה הונאה בקנה מידה מרשים ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>