רדיט והנעליים הנאציות

נעליים נאציות

העמוד הראשי של רדיט הוא לא מה שהיה פעם. בשנה-שנתיים האחרונות, האלגוריתם של רדיט עבר כמה שינויים רעים, וכל האתר הפך להרבה פחות כיפי. רוב האקשן והעניין נמצאים בסאברדיטים הקטנים יותר, או במקומות הברורים מאליהם, כמו r/aww.

עם זאת, מדי פעם אני מקבלת תזכורת למה אני כל כך אוהבת את הקהילה הזו.

והפעם – מקרה הנעליים הנאציות. מישהו קנה באמזון זוג נעלי עבודה. אמנם יש תמונה של הסוליה בעמוד המוצר, אבל זה לא לגמרי ברור מאליו שכאשר דורכים עם הנעל על הרצפה, היא משאירה עקבות עם צלבי קרס. סביר מאוד להניח שזה לא מתוכנן (למרות שהנעליים מוגדרות "בסגנון צבאי"), אולם לא קהילה כמו רדיט תחמיץ כזו הזדמנות פז.

הרוכש פירסם את התמונה ברדיט, מישהו איתר את הנעליים באמזון, והחגיגה החלה. באמזון, מי שלא יודע, אפשר להשאיר ביקורות על מוצר גם אם לא קניתם אותו בפועל. זו מערכת שאפשר לנצל בכל מיני דרכים, ורדיט אלופים בשטויות כאלה. כמובן שאף אחד לא יכתוב "נעליים נאציות" בביקורות, כי זה יקלקל את כל הכיף. במקום זה, קיבלנו מספר ביקורות משעשעות במיוחד.

נעליים צלב קרס ביקורות באמזון

הביקורת המובילה כרגע, כוללת את משפט המחץ:

I've tried a lot of other boots, but I think these will be my final solution.

מישהו אחר ציין:

I've read other reviews about their fit being an issue, but boy are mein kampfortable!

וחוכמולוג אחר בחר לדרג אותן nein out of ten.

אם בא לכם על הבוקר לקרוא התחכמויות על נאצים, צלבי קרס ומחנות ריכוז – בקרו באמזון והגידו תודה לרדיט, שלמרות הגסיסה האיטית שלה, מזכירה לנו לפעמים שעדיין כיף באינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>