כי אין באפליקציה הזו צורך, זה למה. לא השתמשתי מעולם ב-WhatsApps ואין לי כוונות להתחיל עכשיו – במיוחד לאור פיאסקו הפרטיות שלהם. זה לא איזה אנטי היפסטרי בקטע מגניב. גם בטלגרם אני לא משתמשת, ולא רואה את הצורך. אני מודעת לעובדה ש"כולם" משתמשים בווטסאפ, ויש מי שחושב שזו אפליקציה יעילה ונוחה. מה שכולם עושים לא…


![By Edwin Martinez from The Bronx (US Open 2013 Part 2 668 Uploaded by Flickrworker) [CC BY 2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/2.0)], via Wikimedia Commons](https://www.revitalsalomon.com/wp-content/uploads/2016/07/serena-williams-750x290.jpg)


