יאללה, יאללה, אין טוויטר

אין טוויטר. אין! מה תעשו? אין! נפל. התרסק. הגמדים אכלו להם את השרתים. אין טוויטר. אין. כולה טוויטר. תפסיקו להתבכיין. לכו תקראו ספר או משהו. אמנם יש בו יותר מ-140 תווים, אבל אתם לא חייבים לקרוא את כולם בבת אחת. אז אין טוויטר! אז מה קרה?!…

להמשך קריאה

לקט לינקים, 21 ביולי 2009

ימים חמים, לחים ומלאי עבודה עוברים על כוחותינו. המאוורר עובד כל היום וכל הלילה, וכך גם אני. ובינתיים: לינקים! כך באמת היה צריך להסתיים הסרט Twilight. הפרחים של טויוטה צצים בכל מקום, ונותנים לכולם WiFi חינם וחשמל סולרי ללפ-טופים. הקוד של אפולו 11. כן, זה של המתכנתים. חובבי LOST בוודאי יתרגשו לשמוע שתתבצע מכירה פומבית…

להמשך קריאה