מה תהיה המילה המיליון באנגלית?

הידעתם שאנחנו מתקרבים למילה המיליון באנגלית? כן, זה תיכף קורה. ובאופן לא מפתיע, זו כנראה תהיה מילה מאוד אינטרנטית. לא, לא טוויטר, אלא מילה קצת יותר ותיקה, והיא המילה noob, המגדירה מישהו שהוא חדש, טרי, צעיר ופעור באתר, פורום, משחק או כל דבר אחר. לוותיקי צה"ל שביניכם, מדובר במקבילה למילה צפל"ד.

דיווח מעניין ב-kotaku מסביר שמוניטור השפות העולמי (כן, יש כזה דבר) עוקב אחר הופעתן של מילים חדשות ותדירות השימוש בהן במדיה. ברגע שמילה מסוימת מוזכרת למעלה מ-25 אלף פעמים בתקשורת, ברשתות חברתיות ומקורות ציבוריים נוספים, המוניטור מחשיב את המילה כ"מילה חדשה".

מילה חדשה שכזו לא נכנסת מייד למילון, כמובן, אבל בהחלט מקבלת מעמד לשוני כלשהו, גם אם רק מבחינת סלנג או סלנג אינטרנטי. על תואר "המילה המיליון באנגלית" מתחרות עוד כמה מילים, כמו defriend ו-defollow, ששורשיהן כמובן בטוויטר ובפייסבוק. גם המילה greenwashing מתקרבת לתואר הזה, אבל נראה כי noob תנצח בסופו של דבר.

תגובה אחת ל-מה תהיה המילה המיליון באנגלית?

  1. טוב, אבל אני מקווה שהם לא סופרים בדירוג זה את "בארנג'לינה" כמילה, כי אם כן אז מבחינתי הם תקועים עדיין ב-999,999

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>